Graauw op zoek naar eerherstel, na hitte match bij de Mollen, Clinge houden we op 1-1 !

Jawel, Graauw is zich er terdege van bewust > we zijn nog niet competitie klaar < , tijd om ons op te peppen , waarom ook niet thuis tegen Clinge ?? Vooraf zou je denken, Clinge is nu dit jaar 4e klasser, maar komt toch vanuit de 3e klasse, dus het wordt geen makkie voor ons Graauw.

Deze wedstrijd toch wel een paar absenties, al twee schorsingen , en een vakantie vierende Fabian en ook verzorger Alex ( bezocht vandaag “de tocht” in Leeuwarden ), maar zijn vervanger Bart is paraat. Toch wel goed dat er binnen de vereniging “Supper Subbs” zijn, welke zo nodig kunnen en willen bijspringen. Ook Vlagger Yannick, was absent en werd vervangen door “dn William”

Na terugkomst van “de Tocht” belt vanuit zijn Hotel Alex naar Jorden voor de laatste details, inzake het te maken verslag ( dus waar je ook bent Graauw weet je toch te raken ) Afgelopen vrijdag had Jorden de boel goed bij elkaar en kon er gericht gewerkt worden naar de match tegen “De Cling” . Met de motivatie zat het wel snor, de tropische hitte is onder tussen verdwenen, dus is het “kopje weer fris en fruitig”. We beginnen niet direct hoopvol, in een scrimmage ontstaat eigenlijk vrij vlug de 0-1 voor Clinge. Het zal toch niet weer ? Graauw stelt vrijwel direct de juiste groep mentaliteit op orde, vanuit een fraaie vrije trap van Max, weet Cas van Passel het net te vinden 1-1. Ook na de rust wordt er hard gewerkt door de groep, jammer dat Memo oog in oog met Clinge doelman niet weet te scoren. Milan weet ook ons te behoeden, in een zelfde situatie met een Clinge speler. Door dit gelijke spel, hebben we toch weer een ander perspectief richting competitie, het zal zeker niet allemaal mee vallen, maar met een goede TEAM GEEST & POSITIEVE STRIJDLUST, is het de bedoeling om een leuke bijdrage te leveren in “ de nieuwe 5e klasse “

Onze start is volgende week uit > HSC’ 28, na de Wouwse Tol rechts af richting Heerle, waarna links over het viaduct, graag na de match zeker de BOX mee terug, de vorige hebben we daar net voor Corona laten staan !!

Alle Graauwse elftallen, goede Competitie & Plezier Samen !!