Tropische omstandigheden, tweede weekend september, verlies met 4-0 op de Kauter

We zitten volop in “eugh zeumers weer”, dit geeft dan ook stof tot nadenken, betreft het omgaan met deze omstandigheden. Als verzorger zie ik mij genoodzaakt > me te verdiepen hierin, ga daarom een voorstel doen aan bestuur om een 20 tal KoelJassen te mogen aanschaffen, om zo de spelers in “Optima Forma” aan de wedstrijd te doen verschijnen. Maar ja, dat zal wel heel omslachtig worden, ge moet dan ook voldoende ijsblokjes hebben, om in de jassen te doen ( zie me al met een ijsco wagen ) op een karretje achter de Mokka naar de wedstrijden rijden. Laat ik het houden bij een FatoMorgana, waarin ik nu verkeer, het is binnen dan ook erg warm !

Toch ga ik nog even naar vorige week, er moest nog een foto binnenkomen, na de overhandiging van presenten voor Imani.

Nun Fiere Pa !

Graauw, nog zoekende naar de juiste balans, daarom spelen vandaag jongens ook beetje op andere plaatsen. Beter nu “zoeken” , om zo te trainen naar competitie start. De Mollen zetten ons op achterstand, zij scoren uit een fraaie vrije trap 1-0. De 2-0 valt dan iets te makkelijk, maar Ertugrul mist ook een penalty, waardoor er weer spanning zou kunnen ontstaan. We gaan rusten met een 2-0 achterstand, toch krijgt Graauw nog een fraaie kans via wederom Ertugrul, maar helaas. Het wordt dan nog 3 & 4, voor de Kauter Mollen. We zijn dan geklopt, maar oefenstof genoeg om op de training “ positief “ verder te gaan, waar “ WE ” mee zijn gestart !

Ook vraag ik graag even aandacht voor het Competitie element, met wel Serieuze waarde ! Namelijk The Mann Off The Match, deze wordt dan ook altijd gevraagd kort na de wedstrijd in de voetbal.nl app. Als Graauw 1, ben ik daar actief bij betrokken: spoor daarom ook de spelers aan om hier ook actief mee aan de slag te gaan. Zelf als “ Staf 1e “ hebben we dan een gedacht, maar jullie mogen ook stem laten horen, via de app. Dit kan ook mede bijdragen aan de positieve boost, in de eigen ontwikkeling, en je medespelers !

Volgende week komt “ Clinge “ naar de Graauw, er vanuit gaande dat de temperaturen dan weer “normaal” zijn, zoek ik zelf Leeuwarden op en bezoek musical “De Tocht” Schaats musical ( kan ik gelijk eens vragen aan “The Crew” of zij toevallig een 20 tas KoelJassen hebben ), scheelt dan toch in de kosten, heb nog wel Sponsor Consumptie bonnen liggen !

Balsponsor Volgende week: Francie Cosmetics